Yandex.Direct and Google AdWords contextual targeting

What is Google.AdWords / Yandex.Direct - Keyword advertising?

One of the main areas of our team's activity is contextual advertising optimization. We mainly work with companies that want to take orders from online sources.

Our tools are Yandex.Direct and Google AdWords, which cover all formats - paid platforms and different networks. We create e-commerce, services and corporate websites using these tools.

Projects

Clients recommend our company to their friends and colleagues: More than 70% of clients approach us by recommendation.
Cases
Furniture materials
  • #Implementation of the CRM system
The company "Eltibi" was founded in 2004 and since then it has been offering customers a wide range of furniture fittings.
Cases
The region's largest DIY hypermarket
  • #Implementation of the CRM system
“Domino” is a brand and registered trademark of Terminal West Trading LLC, since 2015 it has been offering up to 60,000 products for construction, repair, landscaping and landscaping of residential and work premises.
Cases
სამშენებლო - დეველოპერი კომპანია იუნიქს დეველოპმენტი Unix Development
  • #Google.AdWords / Yandex.Direct - Advertising by keywords
კომპანია  "უნიქს დეველოპმენტი" 6 წელია მომხმარებელს სთავაზობს ინოვაციური და უმაღლესი ხარისხის სერვისსა და პროდუქტს, რომელიც ცვლის საზოგადოების წარმოდგენას სამშენებლო სტანდარტებზე
Cases
Manufacturing of stone veneer panels
  • #comprehensive development
  • #website development
  • #site support
  • #SEO
  • #Google.AdWords / Yandex.Direct - Advertising by keywords
  • #Implementation of the CRM system
Comprehensive development of the production of stone veneer panels
რა სარგებელს იღებთ თითოეული ტარიფიდან?
ეფექტიური რეკლამა
ჩვენ ყოველთვის ვათვალიერებთ ვებ-გვერდებს, ბაზარსა და კონკურენტებს, რათა შევქმნათ ეფექტური რეკლამა, რომელიც მიმზიდველს გახდის პროდუქტს.
1
მინიმალური ხარჯები
ჩვენ სამუშაო პროცესის დროს ვიყენებთ სპეციალიზებულ სისტემებს თქვენი ხარჯების შესამცირებლად.
2
ფოკუსირება შედეგებზე
ჩვენ არა მხოლოდ ვქმნით რეკლამას, არამედ ვამოწმებთ მის ეფექტურობას, რათა მომხმარებლები ყოველთვის კმაყოფილები და კონკურენტუნარიანები იყვნენ!
3
ტრაფიკის გაზრდა
ჩვენს მომხმარებელს გარანტიას ვაძლევთ, რომ სწრაფად გაიზრდება ტრაფიკი და შესაძლებელი იქნება პროდუქციის სოციალურ ქსელში ხილვა.
4
გაყიდვების გაზრდა
ვიზიტორების რაოდენობის გაზრდით შეკვეთების, შემოსული ზარების გაზრდა.
5
პროფესიონალური ანალიტიკა
თქვენი საიტის ანალიტიკა, კონკურენტების სარეკლამო კამპანიების სიღრმისეულად შესწავლა.
6
კონტექსტური რეკლამის უპირატესობები
არამიზნობრივი შეკვეთების აღმოფხვრა
ჩვენ ვაკვირდებით არამიზნობრივ ტრაფიკს და Keyword -ებს.
Hand
ეფექტური საკვანძო სიტყვები
სამიზნე აუდიტორიის ანალიზის საფუძველზე ყველაზე ეფექტური Keyword -ების გამოყენება.
სიღრმისეული ანალიტიკა
ფასების ანალიზი და ვიზიტორების აქტიურობის განსაზღვრა, 24 საათის განმავლობაში, კვირაში 7 დღე!
შეფასებათა სისტემის კორექტირება
შეფასებათა სისტემის კორექტირება და ბიუჯეტის ხარჯვასთან დაკავშირებული ოპტიმიზაციის განხორციელება.
ვებგვერდის აქტივობის მონიტორინგი
თუ საიტზე რაიმე სახის პრობლემა წარმოიქმნა, უნდა ჩატარდეს მისი ხელმისაწვდომობის მონიტორინგი და გაითიშოს რეკლამები.
Phone
შემოსული ზარების ინსტალაცია
შემოსული ზარების ინსტალაცია მნიშვნელოვანია მათი გაკონტროლებისა და  საკვანძო სიტყვების აღმოსაჩენად.
რეკლამის შექმნის ეტაპები
ეტაპი 1
ეტაპი 2
ეტაპი 3
ეტაპი 4
ეტაპი 5
ეტაპი 6
მედია გეგმის მომზადება

თქვენ დაგიკავშირდებათ ოპერატორი და დაგინიშნავთ შეხვედრას, რათა ერთობლივად შეიმუშაოთ მედია გეგმა:

  • გამოვთვლით მომხმარებელთა რაოდენობას, რეკლამაზე გადასვლის ფასს;
  • ჩვენ გავანაწილებთ ბიუჯეტს  სარეკლამო კამპანიებში. 
  • ჩვენ ვქმნით ბიუჯეტს აუდიტორიის სეგმენტების ინტერესებისთვის, ასევე გეოგრაფიის, სოციალურ-დემოგრაფიული მიზნების მიხედვით;
  • ვებ-გვერდის პრიორიტეტების განსაზღვრა- იქმნება მიზნები, თუ რა განხორციელებული ქმედებები არის მნიშვნელოვანი;
  • KPI-ის განსაზღვრა, რომელიც დაგვეხმარება ელექტრონული კომერციის სატარიფო მომსახურების ჩამოყალიბებაში;
  • ჩამოვაყალიბებთ პირობებს, შევთანხმდებით ღირებულებზე და გავაფორმებთ ხელშეკრულებას.
სარეკლამო კომპანიის განვითარება
  • სემანტიკის შედგენა საკვანძო ფრაზებისა და სტრუქტურის მიხედვით;
  • რეკლამის გაშვება და კონტენტის შექმნა;
  • მეტრიკების, მიზნების განვითარება;
  • სარეკლამო ქსელებისთვის საძიებო სტრუქტურის განვითარება;
  • რეკლამის შექმნა, ან რედაქტირება;
  • აუდიტორიის სეგმენტების დაყენება და შერჩევა, მომხმარებლის შთაბეჭდილებების განსაზღვრა და ანალიზი;
  • ავტომატური დაკორექტირების სისტემის დაყენება.
ყოვლისმომცვლელი პარამეტრების დაყენება

არჩეული ტარიფიდან გამომდინარე, თქვენ გექნებათ კონფიგურაციის დამატებითი პარამეტრი:

  • ავტომატური სისტემის დაყენება, ვებ-გვერდთან დაკავშირება;
  • CallTracking-ის ინსტალაცია;
  • CRM Bitrix24-ის ინსტალაცია;
  • პერსონალური ანგარიში, რომლის ვიზუალური მხარე გრაფიკული სტილით შეიქმნება;
  • Roistat-თან ინტეგრაცია;
  • ვებ-გვერდის მომხმარებელთა პერსონალიზაციისათვის სერვისების დაყენება;
  • ბანერების, რეკლამების შექმნა და Yandex.Market-ის დაყენება.
ვებ-გვერდის გამართულობა
  • ტესტირების შედეგების საფუძველზე, საქართველოსთვის ყველა მნიშვნელოვანი ცვლილების განხორციელება;
  • ყველა საჭირო დეტალის დაკორექტირება და თანხების გადანაწილება;
  • სარეკლამო კამპანიის შემუშავების პროცესში შესრულებული სამუშაოს ანგარიშის მიწოდება;
  • რეკლამის გაშვება.

ეფექტური მუშაობა საქართველოსთვის
  • კონტროლის მექანიზმები (CTR, CPC, CPA);
  • ბიუჯეტის კონტროლი ;
  • ვებ-გვერდის გამართულობა და ტექნიკური  მონიტორინგი;
  • ბიუჯეტის მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია (ROI, ROAS, LTV);
  • სარეკლამო კამპანიების შესახებ ყოველთვიური ანგარიშების მიწოდება და პირად მენეჯერთან კომუნიკაციის დამყარება;
  • ვებ-გვერდის შეცვლა ჩვენი სერვისებით, რათა შეძლოთ აქციების, შეთავაზებებისა და სხვა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ცვლილებების ვებ-გვერდზე განთავსება;
აუდიტი და ანალიტიკა

ჩვენი სპეციალისტები შეამოწმებენ თქვენს ვებ-გვერდს, მოგცემენ უკუკავშირს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), ასევე ჩაატარებენ სიღრმისეულ ანალიზს და განსაზღვრავენ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესებს. ამ ეტაპით თქვენ მიიღებთ:

  • სტატისტიკის შესახებ ინფორმაციის მოპოვებას, რომელიც შესაძლოა, გამოვიყენოთ წინასწარი ანალიზებისა და გაანგარიშებისთვის;
  • სარეკლამო კამპანიის სემანტიკის სტრუქტურის განვითარებას;
  • რეკლამების, კამპანიების პოპულარიზაციას.

გარანტიები

ფინანსური გარანტიები


  • ხელშეკრულების მიხედვით, მომსახურებისათვის ფიქსირებული თანხის გადახდა მთელი პერიოდის მანძილზე
  • მომსახურეობის გამჭირვალე ფასები და ბიუჯეტირება
  • პასუხისმგებლობა სამუშაოს თითოეულ ეტაპზე, სამუშაო გათვალისწინებულია ხელშეკრულების მიხედვით (გათვლილია დღგ-ს ჩათვლით)

სამართლებრივი გარანტიები


  • ხელშეკრულების გამჭირვალე პირობები
  • ყოველთვიური ანგარიში გაწეული, შესრულებული სამუშაოს შესახებ და ყოველდღიური ონლაინ ანგარიში სარეკლამო კამპანიებთან დაკავშირებით
  • დავალების შესრულების ვადების დაცვა
  • ჩვენ გაძლევთ ანგარიშებსა და მეტრიკაზე წვდომის უფლებას
  • არ ირღვევა კონფიდენციალური ინფორმაცია

ტექნიკური გარანტიები


  • ჩვენ მიზანმიმართულნი ვართ სიღრმისეულ ანალიტიკაზე და მეტრიკაზე, ასევე ყურადღებას ვაქცევთ ხარჯთაღრიცხვას.
  • ჩვენ არ ვახორციელებთ არამიზნობრივ საქმიანობას, თუ რომელიმე ტექნიკური პროგრამა არის დაზიანებული, არსებული პრობლემა მყისიერად გვარდება
  • ჩვენ გიქმნით ყველანაირ საჭირო გარემოს, სიტუაციას, რათა ყველაფერი თქვენი კონტროლის ქვეშ იყოს მოქცეული
  • ვქმნით ყოველთვიურ ანგარიშებსა და ბიუჯეტირებას. ასევე ვმსჯელობთ მომდევნო თვის გეგმების შესახებ.

კითხვა-პასუხი
სად არის უკეთესი სტრუქტურა: Google-ში თუ Yandex-ში?
სხვადასხვა პლატფორმას ჰყავს სხვადასხვა აუდიტორია. უმჯობესია რეკლამა განათავსოთ იქ, სადაც გამოცდილება გაქვთ. იქ სადაც საუკეთესოდ მუშაობს თქვენი ბიზნეს განვითარების გეგმა და მოაქვს მეტი შემოსავალი.
შემიძლია თუ არა საიტის ანალიტიკის შედეგების ნახვა?
დიახ, რა თქმა უნდა შეგიძლიათ! ჩვენ ყოველთვის ვანიჭებთ მომხმარებელს წვდომას Yandex.Metrics-სა და Google Analytics-ზე.
მივიღებთ თუ არა ანგარიშის საიტის განვითარების შესახებ?
აუცილებლად! ჩვენი სპეციალისტები ყოველთვიურად ამზადებენ ანგარიშებს, რადგამ ეს არის ნდობისა და ურთიერთდამოკიდებულობის მნიშვნელოვანი ფაქტორი.
გავიგე Yandex-სისტემაში რეკლამის განთავსების შესახებ. ძვირია ეს სერვისი?
Yandex-ში რეკლამის განთავსება ნამდვილად ძვირია. ყოველშემთხვევაში იმასთან შედარებით, რაც ჩვეულებრივ რეკლამის განთავსებასთანაა დაკავშირებული. მაგრამ მეორე მხრივ, იგი უზრუნველყოფს იმას, რომ თქვენი რეკლამა იყოს მოწინავე და გამორჩეული ძიების პროცესში. შესაბამისად, ეს სერვისი მეტად ეფექტური და მეტად მომგებიანია საიტისათვის!
სხვა სერვისები