Yandex.Direct and Google AdWords contextual targeting
One of the main areas of our team's activity is contextual advertising optimization. We mainly work with companies that want to take orders from online sources.
Our tools are Yandex.Direct and Google AdWords, which cover all formats - paid platforms and different networks. We create e-commerce, services and corporate websites using these tools.
Projects



თქვენ დაგიკავშირდებათ ოპერატორი და დაგინიშნავთ შეხვედრას, რათა ერთობლივად შეიმუშაოთ მედია გეგმა:
- გამოვთვლით მომხმარებელთა რაოდენობას, რეკლამაზე გადასვლის ფასს;
- ჩვენ გავანაწილებთ ბიუჯეტს სარეკლამო კამპანიებში.
- ჩვენ ვქმნით ბიუჯეტს აუდიტორიის სეგმენტების ინტერესებისთვის, ასევე გეოგრაფიის, სოციალურ-დემოგრაფიული მიზნების მიხედვით;
- ვებ-გვერდის პრიორიტეტების განსაზღვრა- იქმნება მიზნები, თუ რა განხორციელებული ქმედებები არის მნიშვნელოვანი;
- KPI-ის განსაზღვრა, რომელიც დაგვეხმარება ელექტრონული კომერციის სატარიფო მომსახურების ჩამოყალიბებაში;
- ჩამოვაყალიბებთ პირობებს, შევთანხმდებით ღირებულებზე და გავაფორმებთ ხელშეკრულებას.

- სემანტიკის შედგენა საკვანძო ფრაზებისა და სტრუქტურის მიხედვით;
- რეკლამის გაშვება და კონტენტის შექმნა;
- მეტრიკების, მიზნების განვითარება;
- სარეკლამო ქსელებისთვის საძიებო სტრუქტურის განვითარება;
- რეკლამის შექმნა, ან რედაქტირება;
- აუდიტორიის სეგმენტების დაყენება და შერჩევა, მომხმარებლის შთაბეჭდილებების განსაზღვრა და ანალიზი;
- ავტომატური დაკორექტირების სისტემის დაყენება.

არჩეული ტარიფიდან გამომდინარე, თქვენ გექნებათ კონფიგურაციის დამატებითი პარამეტრი:
- ავტომატური სისტემის დაყენება, ვებ-გვერდთან დაკავშირება;
- CallTracking-ის ინსტალაცია;
- CRM Bitrix24-ის ინსტალაცია;
- პერსონალური ანგარიში, რომლის ვიზუალური მხარე გრაფიკული სტილით შეიქმნება;
- Roistat-თან ინტეგრაცია;
- ვებ-გვერდის მომხმარებელთა პერსონალიზაციისათვის სერვისების დაყენება;
- ბანერების, რეკლამების შექმნა და Yandex.Market-ის დაყენება.

- ტესტირების შედეგების საფუძველზე, საქართველოსთვის ყველა მნიშვნელოვანი ცვლილების განხორციელება;
- ყველა საჭირო დეტალის დაკორექტირება და თანხების გადანაწილება;
- სარეკლამო კამპანიის შემუშავების პროცესში შესრულებული სამუშაოს ანგარიშის მიწოდება;
- რეკლამის გაშვება.

- კონტროლის მექანიზმები (CTR, CPC, CPA);
- ბიუჯეტის კონტროლი ;
- ვებ-გვერდის გამართულობა და ტექნიკური მონიტორინგი;
- ბიუჯეტის მონიტორინგი და ოპტიმიზაცია (ROI, ROAS, LTV);
- სარეკლამო კამპანიების შესახებ ყოველთვიური ანგარიშების მიწოდება და პირად მენეჯერთან კომუნიკაციის დამყარება;
- ვებ-გვერდის შეცვლა ჩვენი სერვისებით, რათა შეძლოთ აქციების, შეთავაზებებისა და სხვა მნიშვნელოვანი მარკეტინგული ცვლილებების ვებ-გვერდზე განთავსება;
ჩვენი სპეციალისტები შეამოწმებენ თქვენს ვებ-გვერდს, მოგცემენ უკუკავშირს (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), ასევე ჩაატარებენ სიღრმისეულ ანალიზს და განსაზღვრავენ თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესებს. ამ ეტაპით თქვენ მიიღებთ:
- სტატისტიკის შესახებ ინფორმაციის მოპოვებას, რომელიც შესაძლოა, გამოვიყენოთ წინასწარი ანალიზებისა და გაანგარიშებისთვის;
- სარეკლამო კამპანიის სემანტიკის სტრუქტურის განვითარებას;
- რეკლამების, კამპანიების პოპულარიზაციას.
გარანტიები
- ხელშეკრულების მიხედვით, მომსახურებისათვის ფიქსირებული თანხის გადახდა მთელი პერიოდის მანძილზე
- მომსახურეობის გამჭირვალე ფასები და ბიუჯეტირება
- პასუხისმგებლობა სამუშაოს თითოეულ ეტაპზე, სამუშაო გათვალისწინებულია ხელშეკრულების მიხედვით (გათვლილია დღგ-ს ჩათვლით)
- ხელშეკრულების გამჭირვალე პირობები
- ყოველთვიური ანგარიში გაწეული, შესრულებული სამუშაოს შესახებ და ყოველდღიური ონლაინ ანგარიში სარეკლამო კამპანიებთან დაკავშირებით
- დავალების შესრულების ვადების დაცვა
- ჩვენ გაძლევთ ანგარიშებსა და მეტრიკაზე წვდომის უფლებას
- არ ირღვევა კონფიდენციალური ინფორმაცია
- ჩვენ მიზანმიმართულნი ვართ სიღრმისეულ ანალიტიკაზე და მეტრიკაზე, ასევე ყურადღებას ვაქცევთ ხარჯთაღრიცხვას.
- ჩვენ არ ვახორციელებთ არამიზნობრივ საქმიანობას, თუ რომელიმე ტექნიკური პროგრამა არის დაზიანებული, არსებული პრობლემა მყისიერად გვარდება
- ჩვენ გიქმნით ყველანაირ საჭირო გარემოს, სიტუაციას, რათა ყველაფერი თქვენი კონტროლის ქვეშ იყოს მოქცეული
- ვქმნით ყოველთვიურ ანგარიშებსა და ბიუჯეტირებას. ასევე ვმსჯელობთ მომდევნო თვის გეგმების შესახებ.